Kupovina TripAdvisor Recenzija za Restoran

Da li ste ikad pomislili da je kupovina TripAdvisor recenzija za restoran dobra ideja? Ukoliko niste, trebalo bi! Čak 98% aktivnih korisnika Interneta proveri recenzije restorana pre posete istog. Bilo da su u pitanju Google recenzije ili one na TripAdvisoru, na obe platforme morate biti prisutni.

Krenite od sebe. Zbog čega se opredelite za određeni restoran, a ne za neki drugi? Morate priznati da ovde najčešće presudi marketing za restoran koji izaberete. Međutim, nije tajna da mnogi restorani uspešno posluju i bez fenomenalnog marketing plana, zahvaljujući Google i TripAdvisor recenzijama.

Svaki ugostitelj sanja da njegov restoran bude visoko ocenjen. Danas su recenzije važnije nego ikad pre, jer retko ko “napamet” bira gde će jesti. U moru ugostitelja i nelojalne konkurencije, cilj je imati što više pozitivnih recenzija.

Kupovina Tripadvisor Recenzija

Da li ste znali da čak 94% večera koje se dogode u Americi su direktan rezultat recenzija na Internetu? Dokaz da ovaj trend nije vezan samo za USA, su i visoke stope u EU zemljama. Taj procenat u Francuskoj iznosi 90%, u Španiji 91%, a u Italiji čak 93%.

O tome koliko su Tripadvisor recenzije bitne svedoči i informacija da su gosti spremni da potroše više novca u dobro ocenjenom restoranu. Dakle, recenzije restorana direktno utiču na promet koji će Vaš restoran pravi. Kada novac govori, nema potrebe za daljim objašnjenjima. Recenzije su Vam definitivno potrebne.

Statistika kaže da 31% ljudi želi da plati više, ukoliko je restoran dobro ocenjen. Sa druge strane, čak 22% gostiju nikada ne ide u restorane, koji imaju više od jedne negativne recenzije. Imajući u vidu da su ljudi na Balkanu nešto ležerniji od svetskog proseka, par negativnih recenzija ih sigurno neće odbiti. Važno je samo da pozitivne recenzije znatno nadjačaju ove druge.

Podaci koje smo naveli nisu slučajnost. Recenzije restorana su u proteklom periodu doživele ekspanziju. Tokom pandemije su TripAdvisor i Google recenzije bile glavni razlog da li će neko naručiti dostavu iz Vašeg restorana ili ne. Zbog toga svaki uspešan ugostitelj zna da je kupovina Tripadvisor recenzija najbolji potez za restoran.

Međutim, dobijanje pozitivnih Tripadvisor recenzija nije lako. Neki restorani preko konobara navode goste da ostave recenziju nakon što završe obrok. Drugi imaju trik da na kraju obroka serviraju kafu ili dezert gratis, uz molbu da gosti ostave recenziju. Treći dele kartice lojalnosti, gde je pozitivna recenzija korak do besplatnog obroka. Ugostitelji se koriste raznim trikovima, ali kupovina TripAdvisor recenzija je znatno jednostavnije rešenje.

1. Kupovina Tripadvisor Recenzija je Najbolji Marketing

Potencijalni gosti će uvek pre poverovati drugim gostima, nego samom restoranu. Naravno da se svaki restoran trudi da izgleda što bolje na društvenim mrežama. Međutim, upeglane slike i luksuzan ambijent nisu nikakav garant o kvalitetu hrane i same usluge.

Trud oko društvenih mreža sigurno donosi rezultate, ali da li vodite evidenciju koliki procenat gostiju se vraća? Morate priznati da stara, dobra preporuka ipak najbolje radi posao. Kada neka osoba garantuje i svedoči o svom pozitivnom iskustvu, znatno je veća verovatnoća da poverujete u priču.

Kupovina Tripadvisor recenzija je zapravo izuzetno pristupačna reklama, koja traje zauvek. Recenzije koje kupite niko ne može izbrisati i ta investicija se na duge staze sigurno isplati. Ukoliko želite da naglasite da imate najbolju uslugu u gradu, neka to TripAdvisor recenzije urade za Vas.

Nakon prinudne digitalizacije tokom pandemije, možemo reći da su se recenzije restorana na Internetu izjednačile sa preporukom prijatelja. Ljudi više nisu nepoverljivi prema stvarima koje pročitaju na netu, pa se oko recenzija zaista vredi potruditi.

2. Recenzije Povećavaju Vidljivost Restorana

Baš kao što i spotovi u YouTube trendingu dobijaju veću vidljivost, isto tako i restorani za više TripAdvisor recenzija. U današnje doba, ljudi najčešće otkrivaju nove restorane putem Interneta. Stranci koji dolaze u grad prvi put se uvek oslanjaju na Tripadvisor, pri izboru mesta za jelo.

Kada neko “naleti” na Vaš restoran na ulici, velika je verovatnoća da će ga prvo “proveriti” na Internetu. Ta provera podrazumeva čitanje Google i TripAdvisor recenzija, gledanje fotografija jela i pregledanje jelovnika. Ukoliko potencijalni gosti vide da Vas nema na Internet nebu, ili da nemate recenzije, neće želeti da rizikuju.

Kao što je nekad bila tabla sa “specijalom dana”, sada su to recenzije. Veliki broj recenzija daje restoranu na popularnosti i samim tim ga TripAdvisor češće predlaže. Kad uđete na samu aplikaciju, uvek prvo izlaze oni restorani sa mnoštvom recenzija. To svedoči da restoran ima dobar promet.

Restoran koji nema recenzije neće biti vidljiv na Google pretrazi. Čak i da najbolji svetski stručnjaci urade sajt i optimizaciju za pretraživače, bez recenzija nemate šanse. Prva stranica Google pretrage rezervisana je isključivo za one restorane sa dosta TripAdvisor i Google recenzija.

kupovina tripadvsior recenzija za restoran je pametna odluka zbog nelojalne konkurencije koja ume da ostavlja negativne recenzije na Google-u i Tripadvisoru

3. Pozitivne Recenzije Povećavaju Profit

Imati veliki broj recenzija je dobro, ali imati veliki broj pozitivnih recenzija će se sigurno odraziti na Vaš profit. Prema profesorima ekonomije, na Berkli Univerzitetu u Kaliforniji, restoran koji popravi svoje recenzije za samo pola zvezdice povećava posećenost od 30 do 40%.

Ekonomisti u ovom slučaju isključiju bilo kakvu promenu u kvalitetu hrane, usluge ili cenama. Ovo nas dovodi do zaključka da je jedini razlog za veću posećenost baš tih “pola zvezdice”. Naizgled sitnica, može znatno da promeni finansijsku situaciju u kojoj se nalazite i čitavu budućnost poslovanja.

4. Kupovina TripAdvisor Recenzija Vam Omogućava da Menjate Reputaciju

Redovno praćenje i ažurno odgovaranje na sve, pa čak i negativne recenzije, ohrabriće goste da i sami podele svoje iskustvo. Ukoliko verujete u kvalitet hrane i usluge koji nudite, ovo je prava prilika da utičete na reputaciju svog restorana na Internetu.

Ukoliko ne budete odgovarali na recenzije, bile one pozitivne ili negativne, ljudi će posumnjati u Vašu uslužnost. Restoran koji je ažuran u odgovaranju na recenzije se vrlo verovatno može pohvaliti vrhunskom uslugom. Kada potencijalni gosti vide da neko mari za to kakav će utisak poneti iz restorana, to ih najčešće ohrabri na posetu istom.

Ako Vi ne preuzmete kontrolu nad svojim nalogom na TripAdvisoru, neko drugi to može uraditi umesto Vas. Ne prepuštajte drugima reputaciju svog restorana, već preuzmite inicijativu i neka recenzije posvedoče o kvalitetu. Zapamtite, pozitivna recenzija sa fotografijama je zlata vredna!

5. Odgovorite na Negativne Recenzije

Neminovno je da će se negativna recenzija dogoditi kad tad. Na to budite spremni. Ukoliko je Vaš restoran dosta posećen, to sigurno neće biti samo jednom. Ne kažemo da treba da se naviknete na dobijanje negativnih recenzija, već da na njih uvek odgovorite.

Dok na društvenim mrežama imate potpunu kontrolu nad tim šta gosti mogu da napišu ispod slika Vašeg restorana, sa recenzijama je drugačije. Nemate apsolutno nikakvu moć nad negativnim recenzijama, bilo da je reč o Google ili TripAdvisor recenzijama.

Kada dobijete negativnu recenziju, duboko udahnite i prvo se zahvalite na izdvojenom vremenu. Zatim ponudite da razrešite situaciju ili nadomestite štetu. Kada potencijalni gosti vide Vašu volju da rešite svaku problematičnu situaciju, osećaće se sigurno da jedu u tom restoranu.

Međutim, ako ste u nekom periodu imali loš menadžment restorana ili ne tako dobrog kuvara, negativne recenzije su se sigurno nagomilale. Sigurno se pitate šta sad. Da li da obrišete TripAdvisor nalog i krenete iz početka? Ova ideja baš svim ugostiteljima padne na pamet, ali Google i TripAdvisor pamte sve i to ne dozvoljavaju.

Najbolje rešenje za veliki broj negativnih je kupovina TripAdvisor recenzija, koje su pozitivne. Važno je da ove recenzije budu pametno napisane, da pominju ime restorana i ubacuju fotografije. Samo tako će kupljene recenzije izgledati realistično.

Ako ste odlučili da je kupovina TripAdvisor recenzija dobra odluka za Vaš restoran, pobrinite se da kupujete na pravom mestu. Neadekvatne kupljene recenzije mogu dovesti čak i do brisanja naloga. Mi nudimo pouzdane TripAdvisor recenzije po povoljnim cenama, sa pravih aktivnih profila, koji su u svakodnevnoj upotrebi.

Pozovite nas odmah i priuštite svom restoranu reputaciju koju zaslužuje!

⬇️ ⬇️ ⬇️

+381640009171 (Viber, Whatsapp)

4.8 / 5. Broj glasova 241